reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľudmila Onuferová

Ľudmila Onuferová

Bloger 
  • Počet článkov:  117
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hľadajúci a neustále nespokojný Boží dar.... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáCyclingComputers...secrets of life...PeopleMedicineSchoolAsi úvodPhotographsVideoSantiago

reklama

People

Arcidiecézne stretnutie mladých 2008

Ľudmila Onuferová

Arcidiecézne stretnutie mladých 2008

o tom ako bolo....

  • 31. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 615x
  • 2
Baro(c)kový kláštor

Ľudmila Onuferová

Baro(c)kový kláštor

Niečo o rock či barokovom muzikále!!!!!

  • 27. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 848x
  • 12
Blogerské narodky

Ľudmila Onuferová

Blogerské narodky

Vraj 3O. december... asi som sa vtedy nudila (najskôr) alebo som chcela niekam vkladať svoju šikovnosť, alebo čo, veru neviem vám povedať, čo ma viedlo k tomu, aby som si založila blog. Už som mala jeden na blogspote, tam to síce nik nečítal, ale asi tam sa vo mne rodila takáto túžba. Potom som prešla na tento vyšší štandard. Neľutujem. Za jeden jediný rok som tu vo svete virtuálnom stretla veľmi jedinečne úžasných ľudí, aj takých čo mi pílili nervy v diskusiách, ale vždy šlo o posun vpred. A som rada, že niektorí virtuální šialenci sa stretli s ešte šialenejšou blogerkou v skutočnom svete. :-) Verím, že som vám neznepríjemňovala život a hlavne verím aj v to, že ste si odo mňa niečo odniesli. To by ma ozaj potešilo. A čo ďalej? Neviem. Málokedy viem :-). Ale chcem sa poďakovať všetkým, ktorí mi akokoľvek pomohli a podporili ma počas tohto blogerského roka. VĎAKA, že ste mi pomohli ďalej sa príjemne rozvíjať a aspoň spoza okna trošku nakuknúť o čom asi tak práve váš život je.

  • 30. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 456x
  • 26
Ach tá naša slovenčina...

Ľudmila Onuferová

Ach tá naša slovenčina...

:-) čo človek nájde...

  • 12. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 751x
  • 22
Spomienky na zamrznuté leto

Ľudmila Onuferová

Spomienky na zamrznuté leto

ktoré nebolo vždy také studené....

  • 9. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 281x
  • 3
reklama
Sieťové stretnutia

Ľudmila Onuferová

Sieťové stretnutia

V sobotu ráno som stískala naše WeCe presne šesťkrát za päť hodín, paráda, a v nedeľu k nám mala prísť vzácna návšteva

  • 2. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 489x
  • 19
Oznamko pre kamošov blogerov

Ľudmila Onuferová

Oznamko pre kamošov blogerov

  • 6. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 421x
  • 25
Ja neidem do práce, ja idem s Luciou na výlet do Čiech
Nič nové?

Ľudmila Onuferová

Nič nové?

  • 4. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 895x
  • 5
Sny...

Ľudmila Onuferová

Sny...

...ako dlho sa sny budujú... ...a ako rýchlo sa rozplývajú... ...jedným ťahom štetca sa dá zničiť celý obraz.... ...sny sú ale trpezlivé.... ...musia byť trpezlivé... ...tak ako láska je trpezlivá a pomaly kryštalizuje... ...tak aj moje sny majú čas aby boli splnené...

  • 3. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 075x
  • 10
reklama
Spomaľ, máš privysokú rýchlosť...

Ľudmila Onuferová

Spomaľ, máš privysokú rýchlosť...

Spomaľ, máš privysokú rýchlosť.... Fakt ubrzdí, kam sa tak ženieš? Život máš len jeden! A keď ti je ten ľahostajný, tak aspoň nech ti život iných nie je.

  • 10. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 647x
  • 10
V diablovom zajatí

Ľudmila Onuferová

V diablovom zajatí

Jej hodnoty a priority začali naberať úplne iný smer. Kedysi bola svedomitá, málokedy sebecká, iní boli na prvom mieste. Stretlo ju zopár životných zmien, iní ľudia, iné prostredie, úplne iný svet. Veľmi zlenivela. Teraz je ona na prvom mieste, ľudia, na ktorých jej kedysi zaležalo sú až kdesi dole, v nedohľadne. Najprv ONA a jej potreby.

  • 8. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 305x
  • 12
Deti ako zázrak pre všetkých - malá Katy

Ľudmila Onuferová

Deti ako zázrak pre všetkých - malá Katy

O.... zázraku....

  • 19. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 345x
  • 10
Čo je viac?

Ľudmila Onuferová

Čo je viac?

20 Sk = 10+10 Sk? 50h+50h = 1 Sk?

  • 16. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 158x
  • 17
Možno o mne, možno o ňom, možno o nás

Ľudmila Onuferová

Možno o mne, možno o ňom, možno o nás

...alebo aj o vás...

  • 29. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 089x
  • 9
reklama
O dnešnom utorku a blikajúcich svetlách

Ľudmila Onuferová

O dnešnom utorku a blikajúcich svetlách

Modré a červené blikajúce svetlá

  • 23. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 265x
  • 19
NOVÝ rok?

Ľudmila Onuferová

NOVÝ rok?

Akýsi rachot spoza okien, ktorý otriasal sklami, oznámil príchod čohosi nového. Pre mňa nijako výnimočná udalosť. Tak ako aj iné udalosti.

  • 1. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 079x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu