reklama

Sieťové stretnutia

V sobotu ráno som stískala naše WeCe presne šesťkrát za päť hodín, paráda, a v nedeľu k nám mala prísť vzácna návšteva

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

-jej výsosť Julka a rodinka. Hlavou mi tisícosemstodeväťdesiatsedemkrát prebehlo či na poslednú chvíľu zrušiť túto návštevu. Nie, nie! Pekne krásne som sa v kŕčoch zhýbala pri vysávači, len aby bol poriadok. Kto má pozná, ten vie, čo za chlievik mám doma :-D

No ale zvládla som to, celý deň som polovične preležala na striedačku raz pri telke a inokedy pri notebooku. Viac si nepamätám, teda pamätám, konečne sa náš byt rozžiaril čistotou (Julka, nie aby si niečo vravela :-).

...zvonil telefón, :-O už sú tu! Naskakujem ako naskakovač do našej Hondy Accord a vyberám v plnej odstredivej rýchlosti zákrutu k ním :-D a už ma len nasledovali, čo za mnou ani nestíhali :-D. A tak sa začala pekná nedeľa. Chvíľu smiechom, chvíľu zdieľaním, inú chvíľu zasa mlčaním a všetkým možným čo človek človeku môže ponúknuť....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

-- -- --

V utorok som sa zasa ocitla na inom zdieľaní. Dlhohodinové chatovania, blízkosť miest a prask, sedíme s jednou kamoškou na čajíku v talianskom podniku. Taktiež zdieľame svoje trápenia, svoje zážitky, všetko čo príde. Veď sme si tak dlho spolu písali a konečne sme sa stretli, dlho sme to plánovali, len nevychádzalo. Odchádzam za šera na autobus a teším sa z ďalšieho stretnutia, ktoré sa tiež začalo kdesi na nete.

-- -- --

A čo piatok? No veď nezaškodí stretávať ľudí. Už ma čakal na stanici ako som mu dala inštrukcie, prišiel až z ďalekej Dubnice . Domov ideme spolu, autobusy meškajú, havárka, nevadí, stojíme v zime na zastávke a zase zdieľame. Veď sme si tiež pomerne dlho písali a zrazu prišla chvíľa, keď sme sa stretli. V sobotu sme mali ísť do Tatier. Ráno sme mali také trampoty s autobusmi a tak z Bardejova sme do Popradu šli cez Prešov :-D. Vôbec nám to nevadilo. Akurát nám vadilo počasie. Všade hmla, čo ani na špičku krivého nosa sme si nevideli, ale stihli sme mať slniečko asi 10 minút električkou, keď sa s nami šplhala do výšav od Popradu až do Štrbského plesa, len škoda, že pri výstupe z električky bola tma :-D. Takže ani fotenie, ani túra. No nevadí....

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Tak to bolo na Štrbskom plese.

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu


Obrázok blogu


Taký bol týždeň, ktorý sa niesol v spoznávaní iných a v dávaní sa seba. Najlepšia vec je taká, že to všetko boli ľudia z internetu.

Nechce ešte niekto iný prísť k nám? :-)

Ľudmila Onuferová

Ľudmila Onuferová

Bloger 
  • Počet článkov:  117
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hľadajúci a neustále nespokojný Boží dar.... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáCyclingComputers...secrets of life...PeopleMedicineSchoolAsi úvodPhotographsVideoSantiago

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu