reklama

Zachranila som deti

moja titulka dnes znie ako z web stranky markizy, ale co budem komentovat... citajte a uvidite

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

...dnes v noci som zachranila deti... ale nastastie to bol len sen... teda naozaj som ich zachranila vo sne, pretoze boli natolko nerozumne a stali za zabradlim z vonkajsej strany, ktore bolo vo vyske asi 25m... no uvazte... kamarat mi kusok asistoval, ale on akosi len konstatoval... tak som ich tahala za ruky, az kym som ich nevytiahla ku mne... ide o to ze ja sa vysky velmi bojim, tak som to ale riadne v sebe citila, ten strach... teda, aj napriek tomu, som ich zachranila.... a potom im dala svoju rec o tom, co robia... moja priatelka vzdy hovori, ze rada sniva, teda nielen cez den, ale aj v noci, lebo vtedy sme my samy hrdinami, sme v hlavnej ulohe herca...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

dnes sa mi snivalo este vela snov... isla som spat neskor a to pri pozerani rozpravky Igor.... v mojej risi snov som navstivila s rodicmi nejake stare zahadne miesto, kde bola mamina skola vraj, a nejaky dom, do ktoreho sme sli na navstevu a ja som v rukach drzala nase mimino... pricom uz pri prvom slove tohto sna to je blud... ale ti ludia boli divni... este si pamatam ich tvare, vzali mi dieta ako sa pokochat na nom, potom ho zobrali von bez perinky... ja som bola vo vnutri a potom moja mama vylakana sa pozerala na mna, ze kde je nase babo... hm a ja som otvorila dvere vonku so slovami, ze vsak su to dospeli ludia, a hned som zbadala uja s deculom a on ho polozil na zem, ze uz aj vie chodit, pricom nemohlo, ved malo asi par tyzdnov, na zemi sa to dieta zmenilo na male steniatko, ktore chce spinkat a ujo si sadol na lavicku a skoro ho na tej zemi pristupil nejakymi topankami zo zvierata a ostrym opatkom...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

ale zaujimave je, ze tieto dva sny nenadvazuju na zeba nijako, ale maju spolocny jeden bod: tie deti boli take cierne ako romovia alebo indi a tiez ti "dospeli ludia" boli taki isti... aka je tam suvistlost....

Ľudmila Onuferová

Ľudmila Onuferová

Bloger 
  • Počet článkov:  117
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hľadajúci a neustále nespokojný Boží dar.... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáCyclingComputers...secrets of life...PeopleMedicineSchoolAsi úvodPhotographsVideoSantiago

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu