reklama

Vari strata času?

Internet, strata času? Závislosť? Potreba? Posúďte....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Niekedy je až neuveriteľné ako internet a počítač oberajú človeka o čas apravé priateľstva. Je to moja vlastná skúsenosť. Od kedy často sedím pripočítači a pri internete, hoc nie som závislá, veľmi veľa veci sa zmenilo. Somdosť zlenivela. Radšej si posedím pri nete v tepľúčku a s"papaničkom" pri mne namiesto toho, aby som bola so živými ľuďmi -priateľmi, ktorí ma musia až prosíkať, aby som šla s nimi. Vždy si nájdemvýhovorku. A potom to tak aj vyzerá. S tými, čo som si dobre rozumela sa vidímmálinko. Pričom bývajú neďaleko. No ja nie som schopná sa obetovať a zdvihnúťsa a ísť. Milióny výhovoriek, neodpovedania na telefón, na SMS, len aby somnikam nemusela ísť a vysvetľovať ako to po pravde je. A tak len stále sivravím, že raz už budem musieť... Aj dnes som čosi podobné zažila. Mali sme ísťmalá banda mladých na Čergov piešky (do Hertníka busom). No ja som povedala, žepešo nie, že na biku. A tak dobre. Už som aj vedela o koľkej oni vyrazia, somsa zbalila a tŕpla, čo poviem mame. No mama ma prekvapila svojou otázkou kamidem už včera večer. V duchu som už vedela, že pôjdem tak akurát do... (nienadávka). A aj tak bolo. "Neopovážiš sa zobrať bicykel!" Uff, trochuma to rozrušilo a nahnevalo. Ale šťastie, že vtedy bol kamoš na nete a mohlasom mu to hneď povedať. Hnevalo ma to veľmi, veď ani sneh nie je a čo, že je zima,nie je pravidlom, že v zime sa nebikuje. Išla som preto neskoro spať. Ráno somsi pre istotu nastavila budík niečo pred šiestou s nádejou, že mamu presvedčím.Mala som síce aj inú možnosť, že pôjdem, ale busom a potom pešo. Normálne snimi. Len to sa mi veľmi protivilo. A tak som sa ráno zobudila a myslela nanich a pomedzi to som si driemkala. Bolo už niečo okolo obeda, keď mi volali.Prvý telefón som samozrejme nedvíhala, lebo som nevedela ako vysvetliť to, žetam nie som. A potom, keď som umývala bike, znova telefón. No ten som užzdvihla. Bol to D. Pekný telefonát =). Povedala som len toľko, že ma mama nechcelapustiť na biku. Oni si totiž mysleli, že som už hore na kopci. Ale pohoda, akurát miD. povedal, že škoda... hm:-(, a potom podal telefón všetkým, čo tam boli akaždý ma pozdravil, dokonca aj jedna neznáma osôbka, ktorá mi povedala, že junepoznám, ale i tak. Bolo to krásne hrejivé.. No a teraz či ľutovať alebo nie?To sa nedá povedať. Aj tak bol tento deň takým akým mal byť. Jeho podvečer bolkrásny v kruhu bratrancov, ktorí hneď rozveselia zaspatého a otupeného ducha odpočítača.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No to je jedna stránka a tá druhá je omnoho krajšia. Týka sa toho, žeuž keď začnem od rána lietať, s týkať sa s ľuďmi či už v obchode, so svojimiznámymi a nemám ani chvíľku sadnúť za net, tak to je najkrajší deň aký môžebyť. Najlepšie je hneď ráno odísť z domu a prísť až večer so srdiečkom plnýmradosti. Len nie vždy sa to dá takto zariadiť.

Ale zasa, sú aj dobré stránky sedenia pri PC a za netom. Človek tak môžepomôcť veľa ľuďom, mnohému sa priučí, nájde si priateľov z rôznych kútov, ktoréniekedy prejdú do skutočných priateľstiev po opakovaných stretnutiach (vlastnáskúsenosť), ktoré trošku môžu pokrivkávať, lebo sú stavané na nete, čo nie jeskala... A potom človek na nete povie veľa vecí, mnohokrát aj to, čo bynepovedal nikdy pri priamej komunikácii. Ináč ja osobne som sa tu veľa naučila,fakt, strašne veľa. Ale aj veľa času stratila. Hlavne, keď som tu nečinnevysedávala... Ale to je už o inom.

Ľudmila Onuferová

Ľudmila Onuferová

Bloger 
  • Počet článkov:  117
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hľadajúci a neustále nespokojný Boží dar.... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáCyclingComputers...secrets of life...PeopleMedicineSchoolAsi úvodPhotographsVideoSantiago

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu